Založ si blog

Š t a f e t a

            Keď mi raz podal jeden priateľ pomocnú ruku, namiesto toho, aby do mňa kopol, ako je to už našou tradíciou…

…spýtal som sa ho, ako a prečo to robí, a že ako sa mu odvďačím. Viete, čo mi povedal?

– Tonko, aj mne takto jeden priateľ pomohol… tiež som sa ho spýtal, ako mu to vrátim… Povedal mi, aby som zase ja pomohol ďalšiemu. Urob to tak aj ty…

 

… Ešte je tma, ešte ostrý nočný vzduch dáva najavo, že ružové zore nezvestujú vražedné salvy, keď je všetko v moci Slnka.

 … Ešte je čas posekať si svoje výčitky zo sna na kusy a povešať ich na háky ako v mäsiarstve a svoje nádeje ukryť do Pandorinej skrinky.

 … Ešte je možnosť rozhodnúť sa pre Dobro, hoci je už asi off topic, že naše dnešné páliace stopy povedú  správnymi rázcestiami i keď s krvavými chodidlami.

 

 …Ešte je nádej, že ten, kto stále bdie, celkom nezošalel, keď pochybnosti lámu naše ideály v kolese Času, že človek je niekedy lepší, ako si sám myslí…

 Ešte je nádej, že raz nám spadnú šupiny z očí a konečne budeme vidieť srdcom, že konečne budeme počúvať dušou…

 

© Anton A. Pižurný

now

Zatiaľ. ..

27.01.2020

Voly, či?

26.01.2020

Rovnováha pohlaví

25.01.2020

Aby si urobil ženu šťastnou, stačí byť: 1) Priateľom 2) Druhom 3) Milencom 4) Bratom 5) Otcom 6) Učiteľom 7) Vychovávateľom 8) Kuchárom 9) Elektrikárom 10) Vodoinštalatérom 11) Mechanikom 12) Izbovým dizajnérom 13) Style-istom 14) Sexuológom 15) Gynekológom 16) Endokrinológom 17) Psychológom 18) Psychiatrom 19) Terapeutom 20) Výkonným 21) Organizovaný 22) Dobrý otec 23) [...]

Pellegrini

Web ČTK napadli hackeri, vydali správy o zmarenom atentáte na Pellegriniho

23.04.2024 12:36

Udalosťou sa zaoberá česká Bezpečnostná informačná služba a ďalšie úrady.

Russia Ukraine War Struggling Farmer

Zelenskyj umožňuje stíhať veľkých gaunerov. Ministra podozrievajú, že okradol štát o hektáre pôdy

23.04.2024 12:18

Skupina organizovaného zločinu na čele so šéfom vládneho agrorezortu podľa vyšetrovateľov ukradla pozemky v celkovej hodnote 6,85 milióna eur.

Súdna rada

Súdna rada je aktuálne v kompletnom zložení, budúce nominácie nebude komentovať

23.04.2024 12:01

Dvaja z aktuálnych členov súdnej rady, ktorých v minulosti zvolila do funkcie NR SR, však budú túto stredu vypočutí pred ústavnoprávnym výborom.

Maximilian Krah, Nemecko, AfD, eurovoľby

Nemecko zatklo muža za špionáž pre Čínu, odovzdával informácie z europarlamentu. Peking reaguje

23.04.2024 12:00, aktualizované: 12:11

Spolková generálna prokuratúra tvrdí, že sledoval aktivity čínskej opozície v Nemecku.