Založ si blog

Čo sa deje s Poštou? !

Možno máte niektorí dobré skúsenosti so službami našej štátnej firmy menom POŠTA. Ale asi nie sú dostatočné kapacity a personálne obsadenie u všetkých z nich. Uvedomujem si, že ich práca je náročná na čas i na nervovú sústavu, ale…

Istá Pošta v mestečku neďaleko Bratislavy sa vyznačuje tým, že sú nej vždy dlhé rady, nehľadiac na to, aký je deň a čas. Nehľadiac na to, že z piatich okienok bývajú otvorené tri. Nehľadiac na to, že v lete v najväčších horúčavách nefungovala klíma a tú nahrádzalo otvorené okno, ktorým prúdil dovnútra horúci vzduch. Nehľadiac na to, že zime je tam vykúrené a ľudia sa v kabátoch naobliekaní potia a nadávajú.

Píše sa však rok 2016. Služby Pošty výrazne zdraželi. Nechápem.

Po celý rok som sa snažil si trpezlivo vždy odstáť rad, ale s pochopením som počúval ľudí, ktorí šomrali. Po celý rok, až do dneška. Chápem že je hektický predvianočný čas a zásielok je asi viac. Hoci je ich vďaka internetu menej, ako kedysi. Postavil som sa teda aj dnes na koniec radu, ktorý po-ma-lič-ky postupoval. Predo mnou stála pani s niekoľkými obálkami, pod nos som si zašomral: „- A toto je tu takto každý deň.“ Pani mi potichu odpovedala: „- A ráno, na obed a večer.“ Usmiali sme sa. Zúfalo. Už som sa blížil k vytúženému okienku, mal som 5 (slovom päť) obálok formátu A4 s nalepenými štítkami s adresami. Predo mnou boli traja ľudia, keď na mňa zaostrila svoj zrak sivovlasá pani za okienkom a zvolala:
– Vy s tými obálkami sem ani nechoďte!

Oblial ma pot. Pani s obálkami predo mnou tiež ostala v úžase. Mali sme sa vraj postaviť do ďalšieho dlhého radu.

Moja trpezlivosť sa však preliala a zvolal som na paniu:
– Ako myslíte, toto ale už napíšem na internet!
– Nech sa páči, – odpovedala mi.

Rozhorčený som odišiel bez toho, aby som poslal päť listov..

 

Kde urobili soudruzi z Pošty chybu? Po odchode pána Druckera do ministerskej funkcie sa služby Pošty zlepšili, či zhoršili? Služby rapídne zdraželi, ale na rýchlosti a kvalite sa to akosi neprejavuje.

KAM TEDA IDÚ TIE PENIAZE?

A takýto stav je skoro všade na Slovensku.

Nuž som to teraz napísal, ako som sľúbil, a všetkým pracovníkom Pošty želám šťastné a pokojné prežitie Vianočných sviatkov.

?

© anton a. pižurný

Zatiaľ. ..

27.01.2020

Voly, či?

26.01.2020

Rovnováha pohlaví

25.01.2020

Aby si urobil ženu šťastnou, stačí byť: 1) Priateľom 2) Druhom 3) Milencom 4) Bratom 5) Otcom 6) Učiteľom 7) Vychovávateľom 8) Kuchárom 9) Elektrikárom 10) Vodoinštalatérom 11) Mechanikom 12) Izbovým dizajnérom 13) Style-istom 14) Sexuológom 15) Gynekológom 16) Endokrinológom 17) Psychológom 18) Psychiatrom 19) Terapeutom 20) Výkonným 21) Organizovaný 22) Dobrý otec 23) [...]

Gorazdova 27, bratislava, vila, Danko

Nielen prezidentská vila chátra. Štát odkúpil miliónové nehnuteľnosti aj pre šéfa parlamentu, nikto v nich však nebýva

23.04.2024 09:00

Žiaden šéf Národnej rady SR sa do nej totiž nenasťahoval, ani len v jej priestoroch neprijal žiadnu oficiálnu návštevu.

deviataci, Banská Bystrica, protidrogový vlak

Špeciálny vlak ukazuje, čo spôsobujú tvrdé drogy. Autor projektu Revolution train vychádza z vlastnej skúsenosti

23.04.2024 09:00

Na nebezpečenstvo drog upozorňuje v týchto dňoch slovenských deviatakov špeciálny vlak Revolution train, v ktorom sa o príčinách, vývoji a dôsledkoch závislosti dozvedajú zážitkovou formou.

Russia Victory Day Parade ruskí vojaci

Výdavky na zbrojenie rekordne rastú. Vojna na Ukrajine rozhýbala NATO

23.04.2024 08:00

Celkové vojenské výdavky vo svete dosiahli vlani až 2,443 bilióna dolárov, čo je najvyššia suma od roku 1988.

americkí vojaci

Na americké jednotky v Iraku a Sýrii útočili dvakrát v priebehu 24 hodín

23.04.2024 06:52

Dva drony zostrelili v pondelok neďaleko leteckej základne v západoirackej provincii Anbár.