Založ si blog

Roztržitosť

Roztržitosť, najmä v určitom veku, je vec dosť otravná, ale aj zábavná. Jedna taká príhoda sa stala aj istej mojej známej.

Bola na nákupe, vrátila sa domov, vyzula sa, odložila nákup, sadla si do kuchyne, uvarila nám kávu. Chvíľu sme sa zhovárali, potom išla do predsiene. Bola tam akosi pridlho, buchotala botníkom, šomrala si niečo. Nakoniec sa ma spýtala:

– Kam si mi dal moje topánky?

Nechápal som jej otázku. Načo by mi boli jej topánky? Ona však neprestávala, prelašovala celý byt.

– Tak povieš mi už konečne, kam si m i ich dal?! – jej hlas znel už dosť výhražne. Hodil som rukou a pil som ďalej kávu.

Odrazu som z chodby začul jej smiech.

– Prosím ťa prepáč mi…

Vstal som a išiel som sa pozrieť. Stála pri otvorenej chladničke, na ktorej polici vedľa jogurtov a salámy trónili – jej topánky…

© anton a. pižurný

Zatiaľ. ..

27.01.2020

Voly, či?

26.01.2020

Rovnováha pohlaví

25.01.2020

Aby si urobil ženu šťastnou, stačí byť: 1) Priateľom 2) Druhom 3) Milencom 4) Bratom 5) Otcom 6) Učiteľom 7) Vychovávateľom 8) Kuchárom 9) Elektrikárom 10) Vodoinštalatérom 11) Mechanikom 12) Izbovým dizajnérom 13) Style-istom 14) Sexuológom 15) Gynekológom 16) Endokrinológom 17) Psychológom 18) Psychiatrom 19) Terapeutom 20) Výkonným 21) Organizovaný 22) Dobrý otec 23) [...]

zalužnyj, syrskyj

Zelenskyj hovoril o polmilióne mobilizovaných. General Syrskyj: Potrebujeme výrazne menej vojakov

29.03.2024 14:16

Ukrajinská armáda bude musieť pre obranu pred ruskou inváziou mobilizovať menej vojakov, než sa pôvodne očakávalo.

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10

Evakuovať museli 50 ľudí.

Putin

Rutte: Vyšetrovanie ruskej propagandistickej siete je veľmi znepokojujúce

29.03.2024 12:54, aktualizované: 13:58

Činnosť proruskej špionážnej siete vyšetruje poľská kontrarozviedka a tiež belgické či české spravodajské služby.

forró, fico, galanta

Tlačila na Forróa vláda? Člen predsedníctva Aliancie: Pellegriniho podporil len predseda, stretnutie s Korčokom zrušil svojvoľne

29.03.2024 12:00

Szabolcs Mózes pre Pravdu uviedol, že ich rozhodnutie Krisztiána Forróa zaskočilo.