Založ si blog

Na rentgene v Ružinove

Boli sme s priateľkou v bratislavskej nemocnici v Ružinove na kontrole. Nemocnice sú tiež zvláštne miesta, kde stretnete všelikoho. Ja som tam v nemocničnom bufete videl spisovateľku pani Rút Lichnerovú (manželku bývalého primátora Banskej Štiavnice) a o malú chvíľu pri druhom bufete rodáčku zo Štiavnice, herečku Milku Vášáryovú. Spomenul som si na maliara zo Štiavnice Mazana a mäsiara Krivdu,

Poslali nás na röntgen. Už pri vstupe na toto oddelenie som si všimol, že vedúcou je MUDr. Haluzová. 🙂

Nuž a moje poznanie, že technici na röntgene sú veselí chlapíci, sa mi potvrdilo: Pred röntgenom bolo plno pacientov. Atmosféra nebola najlepšia. Z dverí však vyšiel usmiaty pán v bielom plášti, naširoko roztvoril náruč ako kňaz a povedal:

– No poďte ku mne, moji milí…

Priateľka mi potom opísala, ako to vo vnútri prebiehalo. Pred ňou išla na snímok pani, ktorá sa pýtala, či sa má vyzliecť. Röntgenológ jej pohotovo zanôtil hit Joža Ráža: „Šaty odhoď preč…“. Nohavičky nazval „Bermudský trojuholník“.

Keď uvidel jazvu po operácii poznamenal: „Ha. Telo ako dôkaz!“

Keď sme od röntgenu odchádzali, pán stále chrlil veselé poznámky. Celkom sa nám to páčilo, lebo takto vlastne spríjemňoval každodennú stereotypnú rutinu. Nedalo mi a polohlasne som sa ho s úsmevom spýtal:

– „Prosím vás, na čom vy šľapete?“

Pán v bielom plášti na mňa sprisahanecky žmurkol…

.:.

© anton a. pižurný

P.S. Ešte šťastie, že sme nemuseli ísť na Kramáre k psychiatrovi MUDr. Vraždovi, alebo do Senca k stomatologičke MUDr. Štrbavej…

Zatiaľ. ..

27.01.2020

Voly, či?

26.01.2020

Rovnováha pohlaví

25.01.2020

Aby si urobil ženu šťastnou, stačí byť: 1) Priateľom 2) Druhom 3) Milencom 4) Bratom 5) Otcom 6) Učiteľom 7) Vychovávateľom 8) Kuchárom 9) Elektrikárom 10) Vodoinštalatérom 11) Mechanikom 12) Izbovým dizajnérom 13) Style-istom 14) Sexuológom 15) Gynekológom 16) Endokrinológom 17) Psychológom 18) Psychiatrom 19) Terapeutom 20) Výkonným 21) Organizovaný 22) Dobrý otec 23) [...]

Rudolf Schuster

Rudolf Schuster získal Čestné občianstvo Košického samosprávneho kraja

23.04.2024 15:06

Ide o vôbec prvé udelenie takéhoto ocenenia v histórii kraja.

Britain Clinton

Brusel chce uľahčiť život v Británii aj mladým Slovákom. Použije na nich Londýn dvojaký meter?

23.04.2024 14:00

Európska komisia by rada zmäkčila nepríjemné dopady brexitu na občanov členských štátov EÚ vo veku do 30 rokov. Aký postoj zaujali politici v Londýne?

Reedukačné centrum Bystričany

PS vyzýva na zatvorenie reedukačného centra v Bystričanoch. Dochádzalo tam údajne k sexuálnemu násiliu

23.04.2024 13:36, aktualizované: 14:15

Predstavitelia Progresívneho Slovenska realizovali vlastný prieskum zariadenia, v ktorom podľa ich slov dochádza k porušovaniu pravidiel.

medveď

Odstrelom problémového medveďa v L. Mikuláši sa bude zaoberať enviropolícia

23.04.2024 12:55

Občianska iniciatíva My sme les spochybňuje, že pri Liptovskom Mikuláši došlo k usmrteniu správneho medveďa.