Štafeta. . .

30. mája 2017, Anton Pižurný, Nezaradené

KOREŠPONDENCIA O KAŠTIELI ADELY OSTROLÚCKEJ

Šiesteho apríla 2017 som poslal list pánovi prezidentovi Kiskovi s prosbou o pomoc pri záchrane kaštieľa Ostrolúckych pri Zvolene, kde bývala Adela Ostrolúcka – láska Ľudovíta Štúra:

Vážený pán prezident,
obraciam sa na Vás s prosbou – apelom o záchranu Domu Adely Ostrolúckej pri Zvolene, vzácny dokument našej histórie, ktorý pomaly zaniká.
O kaštieľ, ktorý je zaradený do zoznamu národných kultúrnych pamiatok sa nikto nestará. Zateká strecha a rozpadávajú sa múry.
Naozaj je nám to všetkým ľahostajné?

S úctou
Anton Pižurný
.:.
🎬
Dvanásteho mája 2017 mi prišla odpoveď, že v tejto veci pán prezident nemá kompetencie a moje podanie bolo posunuté na Ministerstvo vnútra.
.:.
26.mája 2017 mi prišla odpoveď z Ministerstva vnútra, že moje podanie posúvajú na Ministerstvo kultúry.
🎬
.:.
AKÚ TIPUJETE ODPOVEĎ?

prezident-vez-adresylist-mv-sr