Kde sa začína chobotnica?

23. marca 2018, Anton Pižurný, Nezaradené

Ilja Ruppeldt: 

Nechcem nikoho odsudzovat bez dokazov a pod. Samozrejme, ze ti politici su previazani na rozne pochybne zaujmove skupiny. Ale v pripade tej vrazdy to mohlo byt aj inak. Neviem. Ja nemam rad spekulacie. Ked uz, tak skor by som spekuloval o tom, ze ked na vychode mafia rozdelovala dotacie, tak by som predpokladal, ze hlava mafie sedi v Bruseli, kde ta chobotnica zacina. Uz som tu niekolkokrat naznacil, ze je mi proti srsti akykolvek system selekcie na zaklade inych ako jednoznacne definovanych kriterii (napr vsetci dochodok od 62).

Ale selekcia, ze ty mas lepsi projekt nez tvoj sused..to je podhubie pre korupciu. Druha vec je, ze Europa je uz tak skorumpovana, ze vypustit rybnik kaprom je podla mna bez nasilnych rieseni / vojny nemozne. Ja si myslim, ze mnohi ludia, ktori sa na tych podvodoch podielaju, si to ani vlastne neuvedomuju, ako je to cele neeticke, nemoralne a nespravodlive.

(Z môjho FB)