O Gejzovi Šlapkovi

10. apríla 2018, Anton Pižurný, Nezaradené

Kedze o mrtvych len dobre, tak mi neda nespomenut prihodu mojej znamej s Gejzom Šlapkom. Ten bol pomerne ludovy typ a parkrat som ho videl v Luna bare.

Moja znama pre zmenu v nocnom bare hotela Devin. Niekedy v r 85/86. Kedze mala vypite isla k nemu a vravi mu „Gejza ty si k.k.t“. On sa k nej otocil a odpovedal: „Vy ste prvy uprimny clovek, ktoreho som stretol“. Dal jej svoje telefonne cislo, ze nech mu zavola, ked bude potrebovat nieco vybavit. Slub dodrzal.
.:.
(c) Ilja Ruppeldt
🙂
Gejza Šlapka (* 10. ledna 1928 Rišňovce – 17. ledna 2017 Veľký Biel byl slovenský a československý politik Komunistické strany Slovenska, vedoucí tajemník Městského výboru KSS v Bratislavě a poslanec Sněmovny národů Federálního shromáždění za normalizace.