Blues pre Joža

29. novembra 2019, Anton Pižurný, Nezaradené

BLUES PRE JOŽA URBANA

Keby bolo hriechov menej ako šesť
Okrem Teba nado mnou Tak
chcel by som ťa zviesť.
Keby som mal tú moc
srdciam podať liek,
bola by to Láska ktorá
vykúpila Hriech.

Sme siroty Bláznov Deti nebohých,
ktoré stále nevedia, že
už navždy nosia kríž
Keby ktosi riekol:
Vráťte Dušiam mier,
bola by škoda, lebo
svet už raz umrel.

Dá sa zabudnúť na dobré aj zlé.
Nekonečná púť Nebo v zrkadle.

Chcem do Teba vstúpiť
ako do rieky:
Tu sú moje dlane
pevne ma chyť za ne,
nech je všetko zlé už preč.

Ak Ťa stále trápi
ten smrteľný hriech,
tak ja odpúšťam Ti
trpela si za nás
Iba Láska je ten liek…

.:.
(Anton Pižurný)

JOZEF URBAN bol slovenský básnik, textár, publicista a novinár. Narodenie: 29. novembra 1964, Košice
Úmrtie: 28. apríla 1999, Zvolen
foto Lubo Vojtek