Založ si blog

Pusa od Duo Kvíns . . .

Nuž, bol som vtedy študent knihovníctva v Bratislave. Býval som na priváte v Rači, so mnou tam býval aj Igor Macák, keramikár a bývalý spolužiak, kamarát muzikant Peter Rusnák. On hneď po maturite cez Slovkoncert (tuším tam vtedy boli činiteľmi Robert Kazík a Pavol Hammel) hrával na rôznych štáciách. Jednou z nich bol aj vtedy vychytený Hotel Kijev v Bratislave. Peter hrával na klávesy a spieval v kapele Mira Šúra, kde o.i. hral na gitaru Juraj Burian a na bicie Dušan Hergott. Občas som za nimi zašiel do baru (tuším sa volal „Vatra“, – je to ten, ktorý účinkuje aj v slávnom klipe Elánu „Čaba neblázni“).

Bol som tam aj na Silvestra. Pamätám si, že keď v bare vypadla elektrika, našiel som v šatni sviečku, zapálil ju a hneď sa mi tam dobývali dve dámy v tanečných kubánskych róbach, ktoré učinkovali v polnočnom programe, hovorili „Duo Queens“, aby som im tú sviečku dal. Nedal som. Chceli mi dať za to dokonca pusu, ale tvrdošijne som odmietal.

Legendárnou sa stala potom veta, ktorú mi povedali a ktorú sme potom pravidelne používali. Najmä pri prehnanej priazni ženského pohlavia. Znela:

– „Ty nechcet pusa od duo Kvíns?“

🙂

© anton a. pižurný

Zatiaľ. ..

27.01.2020

Voly, či?

26.01.2020

Rovnováha pohlaví

25.01.2020

Aby si urobil ženu šťastnou, stačí byť: 1) Priateľom 2) Druhom 3) Milencom 4) Bratom 5) Otcom 6) Učiteľom 7) Vychovávateľom 8) Kuchárom 9) Elektrikárom 10) Vodoinštalatérom 11) Mechanikom 12) Izbovým dizajnérom 13) Style-istom 14) Sexuológom 15) Gynekológom 16) Endokrinológom 17) Psychológom 18) Psychiatrom 19) Terapeutom 20) Výkonným 21) Organizovaný 22) Dobrý otec 23) [...]

HIMARS

USA ohlásili nákupy vojenského materiálu pre Ukrajinu za šesť miliárd, vybavenie však zrejme nedorazí niekoľko rokov

26.04.2024 21:43

Na dodanie materiálu si však budú musieť Ukrajinci počkať, lebo proces jeho obstarávania je len na začiatku.

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.