Založ si blog

Archív: september, 2018

Čo zostane po nás

Pokračovanie článku

Klamár

Pokračovanie článku

Ľakavý televízor

Náš televízor sa vyznačoval aj tou vlastnosťou, že hocikedy sa v ňom stratil obraz. Vtedy bolo treba k nemu prísť, riadne ho udrieť na isté miesto na boku a obraz znova naskočil. Väčšinou na to používali mňa. Televízor bol už tak vycvičený, že niekedy stačilo len vstať a podísť k nemu či udrieť nohou o dlážku a bolo to vybavené. Neskôr som to riešil tak, že som […]

Pokračovanie článku

Kverulant

Pokračovanie článku

Oligarchovia

Pokračovanie článku

Jasličky

Do jasličiek ma vozievali vo veľkom bielom kočíku. Pri kostole Svätého Jakuba sme sa vždy zastavili, pretože sa tam tvorila pekná ozvena. Vtedy som zvolal z kočíka našu obľúbenú pesničku “Zuzanooo” a od múrov kostola sa mi pekne odrazilo: “ooo”. Ale na jasličky mám aj jednu vážnu spomienku. Utekal som raz zo záhrady dovnútra a na troch schodoch pred dverami som sa […]

Pokračovanie článku

Po nábreží koník beží

Mojou najlepšou kamarátkou bola Dianka. Jej mama bola pani učiteľkou a prísnou. Učila slovenčinu. Naše rodiny sa priatelili a často sme chodievali na návštevu my ku nim, alebo oni k nám. S Diankou som sa často hrával nielen v parku (keby naši rodičia tak vedeli o našich hrách „na doktorov“, asi by sa im to celkom nepáčilo), až ju môj otec ju začal volať […]

Pokračovanie článku

Strom nie je vec

Stromy sú živé tvory. Ani strom nie je vec. Ak začnú píliť strom, keď sa do jeho tela zahryznú zuby píly, alebo jeho tepny pretnú sekerou, poranený vyšle poplašné signály, ktoré zachytia jeho drevení bratia. Stromy majú svoje korene, ako prsty vnorené do matky Zeme, z ktorej berú svoju silu, pijú vlahu z neba, prúdi s živicou ich tepnami až do vlásočníc listov a […]

Pokračovanie článku

Hubári pozor!

Viete, prečo je tak veľa hríbov? Veď včera hovorili v telke, že Mochovce nie sú v poriadku! .:. 😀

Pokračovanie článku

Podenkovosť

E F E M É R Y Každý deň sa učím, že všetko tu je dočasné, a je mi preto na smiech to večné čvachtavé pachtenie sa po mizivom marive, ktoré ničím nenaplní hroby, iba pozostalým uberie z nádeje, že svet mohol byť krajším… .:. (text a foto Anton Pižurný)

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.