Založ si blog

Archív: december, 2013

O Tamarke I.

Moja dcérka Tamarka Sofia, keď mala asi 4 roky, ma takto oslovovala: – Tatkooo. Ja ťa ľúbim! – Dobre Tamarka, aj ja teba. – Ja si ťa zoberiem za muža. – Za muža si ma nemôžeš zobrať, lebo ja som tvoj tato. – Tak si vezmem za muža princa. – Dobre, ak bude dosť […]

Pokračovanie článku

M ú d r o

Z Vianočnej debaty: DEBATA PRI STROMĆEKU – Deti chcú, aby bolo na stromčeku viac siloniek … – Tuším to chcú aj ich ockovia… (c) AAP

Pokračovanie článku

M u ž e n a

RODOVÁ NEROVNOSŤ Muži majú Múzy. Ženy majú Múzou. Keď Boh stvoril Adamovi Evu, bola MUŽena… © Anton A. Pižurný

Pokračovanie článku

(P) r e z i d e n t i s t i

MOTTO PREZIDENTSKÝCH KANDIDÁTOV – Stáli sme na okraji priepasti, ale so mnou urobíte rozhodný krok vpred! © AAP

Pokračovanie článku

Ľ u d š t i n a

„Básnik má byť vidiacim…“ Jeden z francúzskych poetov takto jednoducho skonštatoval poslanie veršotepcov. Naplno si však až oveľa neskôr môžeme uvedomiť, ako to je. Zdanlivo všedné, každodenné obrazy života majú svoje presné miesto a čas. Majú svoje nemenné súvislosti, ktoré v podvedomí všetci cítime. Krása v jednoduchosti sa ukáže […]

Pokračovanie článku

M r á z

Déjà vu Tenká a ostrá ako list papiera je hranica medzi láskou a nenávisťou. Tenká ako zamrznutý list stromu je hranica medzi tebou a mnou. Tenká a ostrá ako žiletka je hranica medzi životom a smrťou. © Anton A. Pižurný Foto Ľuboš Juruš

Pokračovanie článku

Posledný list vo fľaši

POSLEDNÝ LIST VO FĽAŠI S posledným zaskučaním končí deň, končí život, končí láska… Strach už opľul naše tváre, vysmial sa našim rozbitým dušiam. S úbohou iróniou starnúceho rockera sa tomu predísť skúšam, hrdlom fľaše si ešte trafím mezi pery, neviem ale, či ešte oplatí sa veriť tomu, čo kedysi svietilo a bolo krásne. Veriť, že život je […]

Pokračovanie článku

Z m y s e l

Z M Y S E L Položím svoje líce na tvoje srdce a počúvam šum krvi v riečisku neznámej krajiny. Počúvam zvonenie toho najvýkonnejšieho zázraku, ktorý vie stvoriť lásku, toho najmocnejšieho svalu, ktorý však dokáže pretrhnúť láska, rovnako ako nenávisť. Položím svoju dlaň na tvoje líce: Toto je tvár, ktorú si navždy zapamätám vo svojich dotykoch, aj […]

Pokračovanie článku

Kde dom off múj?

VEĽKÝ BRAT NÁS SLEDUJE Čo s tým, keď je už toľko našich občanov domestiFicovaných? Ostatní bývajú na Ostrovoch pozitívnej deviácie… © AAP P.S. Zaujímavé. Ráno som na koniec pridal túto fotku a záhadne zmizla. Tak som ju pridal znova na začiatok…

Pokračovanie článku

Š t a f e t a

Keď mi raz podal jeden priateľ pomocnú ruku, namiesto toho, aby do mňa kopol, ako je to už našou tradíciou… …spýtal som sa ho, ako a prečo to robí, a že ako sa mu odvďačím. Viete, čo mi povedal? – Tonko, aj mne takto jeden priateľ pomohol… tiež som sa ho spýtal, ako mu to vrátim… Povedal mi, aby som zase ja pomohol ďalšiemu. […]

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.