Založ si blog

List vo fľaši. . .

Posledný krát ti hádžem tú fľašu do mora, máš v nej tam všetko, – aj to, čo netušíš: Vo vlnách hrá sa s ňou moja pokora, ale mňa nechala tu, na brehu, a to si píš, že jej obsah patril tebe a je vo mne, ver tu, že sa ma to už, chvalabohu, netýka…

Žiarliš, lebo ma chceš vlastniť a ja utekám čím skôr a čím ďalej, aj keď možno kraj sveta je tu.

Nemám na cestu ani na taxíka, preto radšej zdvihnem palec, (čo by iné za to dali?) a stojím pri pätníku a Krížoch zmierenia, ešte stále som to ja, ale vy ma na štvanca meníte, čo som nepovedal, kladiete mi do úst, soptíte len vrelú, vrúcnu smolu, je to vaša manna nebeská a čakáte, kým ja budem dolu, kým sa konečne vzdám a so vzlykaním a s kňučaním „Mene tekel!“ prileziem naspäť: Prosím ber si Ma?

Ja by som takého chlapa veru nechcel…

Merci, moa.

Ja som tú fľašu radšej vypil, a to kde som, nech si rieši len môj osud a nie vaše duše, dobromyseľné, chladné a čisté.

Nájdete raz túto fľašu, to je isté.
Ja nebudem však na dne.

Orol lieta sám, ostatné sú kŕdle havranie.
Zamávam vám zhora: Na zdravie!

A po všetkom na pláži len vlhký smútok zavanie…


(c) anton a. pižurný
Pandorina skrinka
obraz Kaťo Kreativ 

kaťo kreativ

Zatiaľ. ..

27.01.2020

Voly, či?

26.01.2020

Rovnováha pohlaví

25.01.2020

Aby si urobil ženu šťastnou, stačí byť: 1) Priateľom 2) Druhom 3) Milencom 4) Bratom 5) Otcom 6) Učiteľom 7) Vychovávateľom 8) Kuchárom 9) Elektrikárom 10) Vodoinštalatérom 11) Mechanikom 12) Izbovým dizajnérom 13) Style-istom 14) Sexuológom 15) Gynekológom 16) Endokrinológom 17) Psychológom 18) Psychiatrom 19) Terapeutom 20) Výkonným 21) Organizovaný 22) Dobrý otec 23) [...]

Fico, Kmec

Peniaze z plánu obnovy môžu byť podľa Fica štartom veľkých modernizačných programov

26.04.2024 13:54

Premiér Robert Fico to uviedol po pracovnom stretnutí s podpredsedom vlády SR pre Plán obnovy a odolnosti a využívania eurofondov Petrom Kmecom.

SR Bratislava RTVS protestný pochod BAX

PS organizuje ďalší protest, vláda podľa hnutia valcuje Slovensko po vzore autokratov

26.04.2024 13:30

Hlavnou témou protestu je boj proti ovládnutiu RTVS.

Andrej Danko, semafor

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43, aktualizované: 13:04

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Antony Blinken / Si Ťin-pching /

USA a Čína musia byť partnermi, vyhlásil prezident Si na stretnutí s Blinkenom

26.04.2024 12:24

Americký minister zahraničných vecí, ktorý v piatok končí návštevu Číny, predtým rokoval so svojím čínskym náprotivkom Wang Iom viac ako päť a pol hodiny.