Založ si blog

Na rontgene v Ružinove

Boli sme s priateľkou v bratislavskej nemocnici v Ružinove na kontrole. Nemocnice sú tiež zvláštne miesta, kde stretnete všelikoho. A my, Štiavničania sme po celom svete.. 🙂 Ja som tam v nemocničnom bufete videl spisovateľku pani Rút Lichnerovú (manželku bývalého primátora Banskej Štiavnice) a o malú chvíľu rodáčku zo Štiavnice, herečku Milku Vášáryovú.

Poslali nás na röntgen. Už pri vstupe na toto oddelenie som si potuteľne všimol úsmevnú informáciu, že vedúcou je MUDr. Haluzová. 🙂

Nuž a moje poznanie, že technici na röntgene sú veselí chlapíci, sa mi potvrdilo: Pred röntgenom bolo plno pacientov. Atmosféra nebola najlepšia. Z dverí však vyšiel usmiaty pán v bielom plášti, naširoko roztvoril náruč a povedal:
– No poďte ku mne, anjeli moji milí…

Priateľka mi potom opísala, ako to vo vnútri prebiehalo. Pred ňou išla na snímok pani, ktorá sa pýtala, či sa má vyzliecť. Röntgenológ jej pohotovo zanôtil hit Joža Ráža: „Šaty odhoď preč…“. Nohavičky nazval „Bermudský trojuholník“.

Keď uvidel jazvu po operácii poznamenal: „Ha. Telo ako dôkaz!“

Keď sme od röntgenu odchádzali, pán stále chrlil veselé poznámky. Celkom sa nám to páčilo, lebo takto vlastne spríjemňoval každodennú stereotypnú rutinu. Nedalo mi a polohlasne som s úsmevom poznamenal: – „Prosím vás, na čom vy šľapete?“

Pán v bielom plášti na mňa sprisahanecky žmurkol…

© anton a. pižurný

Zatiaľ. ..

27.01.2020

Voly, či?

26.01.2020

Rovnováha pohlaví

25.01.2020

Aby si urobil ženu šťastnou, stačí byť: 1) Priateľom 2) Druhom 3) Milencom 4) Bratom 5) Otcom 6) Učiteľom 7) Vychovávateľom 8) Kuchárom 9) Elektrikárom 10) Vodoinštalatérom 11) Mechanikom 12) Izbovým dizajnérom 13) Style-istom 14) Sexuológom 15) Gynekológom 16) Endokrinológom 17) Psychológom 18) Psychiatrom 19) Terapeutom 20) Výkonným 21) Organizovaný 22) Dobrý otec 23) [...]

ukrajina

Hrozivý scenár CIA: Ukrajina môže vojnu s Ruskom prehrať už tento rok

19.04.2024 07:50

Bill Burns tiež na príklade ilustroval, ako veľmi ukrajinským silám chýba munícia.

France Macron

Pred letnou olympiádou minister atentátov spustil jarnú ofenzívu proti teroristom

19.04.2024 07:00

Obava z možnej masakry v Paríži. Keby hrozil teroristický útok, organizátori by presunuli slávnostný ceremoniál na jedno z dvoch náhradných miest.

Milei

Ďalšia posila pre NATO: Argentína chce byť globálnym partnerom

19.04.2024 06:50

Argentína má od roku 1998 strategické vzťahy s ozbrojenými silami USA, hoci nie je plnoprávnym členom NATO.

Russia Ukraine War

ONLINE: Trump: Prežitie Ukrajiny je dôležité aj pre USA. Hýb sa Európa, daj viac peňazí

19.04.2024 06:15, aktualizované: 07:25

Prežitie Ukrajiny v súčasnej vojne proti Rusku je dôležité tak pre Európu, ako aj pre Spojené štáty, uviedol americký exprezident Donald Trump.