Založ si blog

Dobro/družstvo s tatarákom

Po dlhšom čase som si konečne mohol dopriať môj obľúbený tatársky biftek.

 V nemenovanej reštaurácii pri Bratislave ho mali na jedálnom lístku, tak som si ho objednal. Nuž ale čašníčka sa ošívala, že veď viem, že je zakázaný… Hovoril som jej, že sa nemusí báť, že to nikomu nepoviem. Aj tak ešte neverila, vraj aj ja sám môžem byť kontrola.

🙂

Nakoniec sa mi ju predsa len podarilo presvedčiť a tataráčik som si aj sám namiešal. Pošmákol som si, ale pri odchode ma čertík nahováral, aby som ju postrašil: – Tak a teraz sa vám legitimujem….

🙂

Ale nie, všetko dobre dopadlo a samozrejme nevládal som ho celý zjesť, polovička z neho ma pekne odležaná čaká v chladničke a teším sa, že ho budem mať dnes na obed. Hm, ale teraz je 2:06 v noci a ja dúfam, že to do obeda vydržím. Čo myslíte?

🙂

 20161211_134145

… tak som to nakoniec nevydržal a o 3:06 som si k tomu otvoril aj šampus…img_20161212_030052

Zatiaľ. ..

27.01.2020

Voly, či?

26.01.2020

Rovnováha pohlaví

25.01.2020

Aby si urobil ženu šťastnou, stačí byť: 1) Priateľom 2) Druhom 3) Milencom 4) Bratom 5) Otcom 6) Učiteľom 7) Vychovávateľom 8) Kuchárom 9) Elektrikárom 10) Vodoinštalatérom 11) Mechanikom 12) Izbovým dizajnérom 13) Style-istom 14) Sexuológom 15) Gynekológom 16) Endokrinológom 17) Psychológom 18) Psychiatrom 19) Terapeutom 20) Výkonným 21) Organizovaný 22) Dobrý otec 23) [...]

Juraj Blanár / Robert Fico /

Fico odmietol nový migračný pakt EÚ, opatrenia označil za diktát

16.04.2024 11:59

Opatrenia v podobe prevzatia časti utečencov alebo finančnej či materiálnej pomoci pre krajiny zasiahnuté prílivom migrantov označil pred novinármi za diktát, nejde podľa neho o solidaritu.

žiga

Záverečné reči v procese so Štefanom Žigom nakoniec neodzneli

16.04.2024 11:46

Obhajoba proti rozhodnutiu podala sťažnosť. Tou sa bude zaoberať Najvyšší súd SR.

Kukláči / Polícia /

Kukláči so samopalmi zasahovali v Kaplnej. Pri akcii Zvar zadržali dve osoby

16.04.2024 11:22

V jednom z objektov v obci dochádzalo k nelegálnemu odčerpávaniu motorovej nafty z produktovodu vedúceho zo Slovenska do Česka. Polícia zverejnila autentické zábery zo zásahu.

Dánsko Požiar Kodaň Burza Budova Historická

Historickú budovu burzy v centre Kodane zachvátil požiar, jej veža sa zrútila

16.04.2024 11:07

Na videu miestnych médií bolo vidieť, ako ľudia vynášajú z budovy veľké obrazy, aby ich zachránili pred ohňom. Z budovy šľahali vysoké plamene a k oblohe stúpal hustý dym.