Založ si blog

Ospravedlnenie sa prijíma

Maroš A Sveťka Gubíkoví:

– Chcel by som sa poďakovať Sebastian Peťovský-mu za to, ako v Želiezovciach dňa 12.06.2017 (pondelok) krátko po obede pri zastávke autobusu oproti parku (smer Hronovce) NA CHODNÍKU BICYKLOM bezohľadne zrazil na zem moju dcéru. Emka išla po chodníku smerom do mesta na kolobežke s kamarátkou ZA SEBOU, ako zákon káže.
Si skutočný charakter, kámo, že si ani nespomalil, ešte by si náhodou prišiel neskoro tam, kde si sa ponáhľal. Čo tam po ľahkom otrase mozgu a rozmerných odreninách na pravej časti hlavy, však, Ty rodený džentlmen?
§ 52 ods. 2 zákona č. 8/2009 s účinnosťou od 01.01.2017 jasne hovorí, že citujem: „Iní účastníci cestnej premávky než chodci nesmú chodník používať“, to platí aj na cyklistov! A predtým, než by si niečo namietal, citujem ďalej §52 ods. 5 toho istého zákona: „Osoba, ktorá sa pohybuje po chodníku na lyžiach, korčuliach, kolobežke, skejtborde alebo na obdobnom športovom vybavení, smie používať pravú stranu chodníka, pričom nesmie ohroziť ani obmedziť ostatné osoby používajúce chodník. Osoba, ktorá tlačí bicykel alebo motocykel, smie použiť chodník, len ak neohrozí ani neobmedzí chodcov; inak musí použiť pravú krajnicu alebo pravý okraj vozovky.“
Takže ešte raz díky za „milé spestrenie“ Emkinho a aj nášho dňa. Možno si medzi kamošmi alebo v triede bol najväčší búchač, že ako si „sundal“ jednu piatačku z kolobežky…
A podľa Tvojho súčasného postoja si skúsim domyslieť, ako sa zachováš, keď začneš jazdiť autom… alebo radšej ani neskúsim.
Jedno úprimné „Prepáč, nechcel som…“ a aspoň pomôcť sa pozbierať zo zeme by vec postavilo do úplne iného uhla. Ale to by sme asi museli žiť v inej dobe, bohužiaľ.
Pekný zvyšok týždňa Ti prajem.
P.S: pre cyklistov – prosím Vás, naučte sa to konečne, že CHODNÍK(nie vyznačený cyklochodník!) JE PRIMÁRNE URČENÝ PRE CHODCOV!!! Bicykel sa po chodníku smie len TLAČIŤ!
——————————————————————–
Sebastian Peťovský Ja som sa jej ani nedotkol, ja som este spomalil a spadla tesne predo mnou

Evi Evuška Fűryová Reagujem na tento komentar. Vypočula som si syna a on tvrdi ze ked mu dievcata isli oproti este aj spomalil a dievca spadla pred Sebastianom. Ano mozno spravil tu chybu ze jej nepomohol ale on jej tie odreniny nesposobil on. Este raz sa ako rodic ospravedlnujem.

Sebastian Peťovský Aby som ju nezrazil som sa stiahol uplne na kraj chodnika….je mi to ľúto

Maroš A Sveťka Gubíkoví Škoda, že sa neviem opýtať dcéry, alebo jej kamošky ešte raz (nakoľko je pred polnocou), že ako to bolo s tým nárazom – aby sme si to jednoznačne vysvetlili, každopádne Tvoje ospravedlnenie a aj Tvojej mamy, pani Evi Evuška Fűryová-ej prijímam. A skús, prosím Ťa z tohto prípadu si vziať do budúcna ponaučenie že bicykel NEPATRÍ na chodník. Vďaka a dobrú noc Vám prajem.

Evi Evuška Fűryová Dakujeme pekne a ešte raz sa ospravedlnujeme a zajtra v škole sa Sebastian osobne ospravedlni Emke. A patrične bude poučeny ako sa ma jazdit na bicykli. Aj vam dobru noc

Dávid Renci Lorenc áno, mohlo sa stať, že ako šiel po chodníku, zľakla sa, alebo v snahe sa vyhnúť, alebo neviem, padla.. taktiež beriem pozitívne ako sa daná situácia rýchlo a kľudne, inteligentne vyriešila. Bicykel na cyklo-chodník, chodec na chodník. jednoduché. Hlavne skoré zahojenie rán.
Maroš A Sveťka Gubíkoví Ako som túto tému včera otvoril, tak ju dnes uzavriem. Sebastian Peťovský a mamina – pani Evi Evuška Fűryová – dlžím Vám ospravedlnenie tentokrát ja! Našu slečnu som dnes po fajronte dôkladne vyspovedal a vyšla s farbou von, že k žiadnemu kontaktu so Sebastianom nedošlo – čiže priamo pád Emky nezavinil. Bol si síce blízko, ale k ťukesu nedošlo. Mal si pravdu a preto sa Vám obom ospravedlňujem ja.

Neviem, čo viedlo Emku k potrebe zdramatizovať túto udalosť, no môžete mi veriť, že som jej dôkladne vysvetlil, čo si myslím o futbalistoch, ktorí filmujú pády. A následne som jej vysvetlil aj to, že jej upravená verzia má úplne rovnaký scenár!!!

Po našom intenzívnom rodičovskom usmernení sme sa všetci zhodli, že podobné situácie sa už nikdy nebudú opakovať a keď Emka pôjde do školy (v piatok), tak ona si Ťa vyhľadá v škole a ona sa ospravedlní osobne Tebe, Sebastian Peťovský
Takže podľa mňa môžeme uzatvoriť tento prípad dúfam, že v dobrom. No nezabudnime na to, že cyklisti jazdiaci na bicykli patria na cestu a nie na chodník.
Prajem Vám pekný večer a aj zvyšok týždňa.

Evi Evuška Fűryová Dakujeme pekne, ospravedlnenie sa prijima. Som rada že sa všetko vyjasnilo 👌. Aj z našej strany bolo patrične vysvetlené ako sa správat na ceste. Pekny zvyšok večera

—————————————————————————————————————————

Anton Pižurný: Krásne. Medziľudské vzťahy v Želiezovciach ešte predsa len nie sú na tom tak zle.

<3

 

 

Zatiaľ. ..

27.01.2020

Voly, či?

26.01.2020

Rovnováha pohlaví

25.01.2020

Aby si urobil ženu šťastnou, stačí byť: 1) Priateľom 2) Druhom 3) Milencom 4) Bratom 5) Otcom 6) Učiteľom 7) Vychovávateľom 8) Kuchárom 9) Elektrikárom 10) Vodoinštalatérom 11) Mechanikom 12) Izbovým dizajnérom 13) Style-istom 14) Sexuológom 15) Gynekológom 16) Endokrinológom 17) Psychológom 18) Psychiatrom 19) Terapeutom 20) Výkonným 21) Organizovaný 22) Dobrý otec 23) [...]

archeológovia, Kremnička, Banská Bystrica

Unikát na Slovensku aj v okolitých štátoch: Miesto brutálnych popráv skúmajú archeológovia

20.04.2024 07:00

V lokalite krvavého masakru ide o novátorský počin slovenskej archeológie. V banskobystrickej časti Kremnička odštartovali výskum na mieste masových popráv.

blinken

Vojaci USA odchádzajú z Nigeru. Krajina sa zbližuje s Ruskom

20.04.2024 06:07

Spojené štáty v piatok súhlasili so stiahnutím svojich viac ako 1000 vojakov z Nigeru a ukončením svojej prítomnosti v tejto krajine.

kastiel cunovo

Mestá a obce kritizujú nápad rezortu kultúry. Odkazujú: predaj pamiatok je zložitý, novinky situáciu zhoršia

20.04.2024 06:00

Rezort pripustil, že nemá v rozpočte vyčlenené prostriedky na ich kúpu a doteraz si predkupné právo neuplatnil ani raz.

Russia International Women's Day

Putin stratil na Ukrajine už oveľa viac vojakov ako Brežnev v Afganistane. A koľko padlých má Zelenskyj?

20.04.2024 06:00

Ukrajinci tvrdia, že zlikvidovali viac ako 450-tisíc Rusov. Moskva však hovorí len o 6-tisícoch svojich padlých. K reálnemu údaju sa asi priblížila BBC.