Založ si blog

Spomienka na Paľa H.

„…Spomenul som si na Paľa Hudáka, básnika z Prešova, s ktorým som sa zoznámil na stretnutiach s Vojtechom Mihálikom, ktorý začiatkom osemdesiatych rokov viedol rubriku poézie v Novom slove mladých. Tam som sa spoznal aj s vtedy 16 – ročným Košičanom Jožom Urbanom. Hviezdil na prvých stránkach Nového slova mladých (prózu viedla Oľga Feldeková, ako prvú som tam mal uverejnenú mikropoviedku „Detská ľútosť„.  Sedeli sme spolu po prvý raz po stretnutí v redakcii Nového slova na Leškovej 5 (kde dnes sídli Fun Radio), potom, a pri fľaši vína v Slávii (dnes tam sídli akási firma, je to cez cestu oproti YMCA).

Paľo ma po rokoch občas navštevoval (boli to pomerne búrlivé stretnutia) v Banskej Štiavnici (raz mi ako darček priniesol zvláštny drevený artefakt a odvtedy som ho volal „Muž s vtáčou klietkou“) a telefonoval mi. Inokedy mi volal z Prešova okolo druhej v noci: 
– Tony, bratu, mám depky ako sviňa, v sebe liter borovičky, naštartované auto a oproti mne múr.


            V tú noc sa mi ho ešte podarilo spacifikovať…“

.:.

(c) Anton Pižurný

A LA REUNION

(úryvok z rukopisu)

……foto a.a……………………………………..

Pavol Hudák

Narodenie 7. 10. 1959 Vranov nad Topľou
Úmrtie 18. 1. 2011 Poprad

pavol-hudak

Zatiaľ. ..

27.01.2020

Voly, či?

26.01.2020

Rovnováha pohlaví

25.01.2020

Aby si urobil ženu šťastnou, stačí byť: 1) Priateľom 2) Druhom 3) Milencom 4) Bratom 5) Otcom 6) Učiteľom 7) Vychovávateľom 8) Kuchárom 9) Elektrikárom 10) Vodoinštalatérom 11) Mechanikom 12) Izbovým dizajnérom 13) Style-istom 14) Sexuológom 15) Gynekológom 16) Endokrinológom 17) Psychológom 18) Psychiatrom 19) Terapeutom 20) Výkonným 21) Organizovaný 22) Dobrý otec 23) [...]

Trump

Porota, ktorá rozhodne o Trumpovi v historickom procese, je už kompletná

18.04.2024 23:26

Porota sa vyberala zo stoviek potenciálnych členov na základe série otázok, ktoré majú zaručiť, že sa budú rozhodovať nestranne.

farmári, poľsko, traktory

Poľskí poľnohospodári nepúšťajú kamióny cez hraničné priechody s Ukrajinou

18.04.2024 21:37

Naďalej tak protestujú proti prílevu lacného obilia z Ukrajiny.

keňa, vojaci

V Keni zahynulo pri páde vojenského vrtuľníka desať ľudí, vrátane veliteľa armády

18.04.2024 20:56

Vrtuľník havaroval krátko po štarte a potom začal horieť.

turecko, zemetrasenie, tokat

Stred Turecka zasiahlo zemetrasenie. Poškodilo niekoľko budov

18.04.2024 20:03

Zatiaľ nie sú správy o úmrtiach alebo vážne zranených.