Založ si blog

Nostalgia

DEBUŽÍROVANIE HEDONISTU

Kamarátka mi ako Mikulášsky darček venovala aj paradajkové čatní (boli v ňom aj slivky a hruška) a výborné na kyslo zavárané hríbiky. Mal som pár bravčových kociek, tak som ich upiekol a podusil v omáčke z toho čatní. Z Vianočných trhov som si priniesol zemiakovú placku, dal som na ňu to mäsko, navrch som nastrúhal syr Grana Padano, pridal som trocha tatárskej omáčky a zavárané hríbiky.

Kedysi sme na túto dobrotu chodievali do bistra hotela Kyjev, alebo do Slovenskej reštaurácie, kde je dnes klub Nu Spirit v Bratislave. Vtedy to stálo 15 Kčs (dnes 50 centov).

Zachvátila ma nostalgia…

.::..
(ap)

Zatiaľ. ..

27.01.2020

Voly, či?

26.01.2020

Rovnováha pohlaví

25.01.2020

Aby si urobil ženu šťastnou, stačí byť: 1) Priateľom 2) Druhom 3) Milencom 4) Bratom 5) Otcom 6) Učiteľom 7) Vychovávateľom 8) Kuchárom 9) Elektrikárom 10) Vodoinštalatérom 11) Mechanikom 12) Izbovým dizajnérom 13) Style-istom 14) Sexuológom 15) Gynekológom 16) Endokrinológom 17) Psychológom 18) Psychiatrom 19) Terapeutom 20) Výkonným 21) Organizovaný 22) Dobrý otec 23) [...]

Európska únia / EÚ / Brusel /

Hrabko: EÚ nemôže meniť eurofondy podľa výsledkov parlamentných volieb

20.04.2024 07:52

List KDH do Bruselu, ktorý žiada, aby občania Slovenska neboli trestaní odobraním eurofondov, považuje publicista za posolstvo dovnútra štátu.

vojna na Ukrajine, Charkov

ONLINE: Chcú Rusi obsadiť Charkov? Lavrov naznačil, že by tvoril 'sanitárnu zónu' okolo Ruska

20.04.2024 07:35

Ruský záujem o Charkov môže súvisieť s vytvorením "sanitárnej zóny" okolo ruských obcí, aby boli mimo dostrelu ukrajinskej armády.

archeológovia, Kremnička, Banská Bystrica

Unikát na Slovensku aj v okolitých štátoch: Miesto brutálnych popráv skúmajú archeológovia

20.04.2024 07:00

V lokalite krvavého masakru ide o novátorský počin slovenskej archeológie. V banskobystrickej časti Kremnička odštartovali výskum na mieste masových popráv.