Založ si blog

Atentát na Mečiara!

Začiatkom deväťdesiatych rokov bola doba taká turbulentná, že mi to nedalo a v Banskej Štiavnici som založil „A divadlo“ a hneď som preň aj za jednu noc napísal scenár prvej hry, nazval som ju „Limonádový Jošo“. Bola to satira vtedajšieho dramatického spoločensko politického pohybu po roku 1989.

Hra mala úspech (ako hosťujúci režisér spolupracoval aj môj priateľ Marian Pecko) a po niekoľkých reprízach sme išli účinkovať aj do okresného mesta Žiar nad Hronom. S hlavným hrdinom (hral ho Miloš F.) sme sa na vystúpenie statočne pripravovali (ja som tam hral krčmára) veľmi rýchlo spotrebovanou fľašou Fernetu. Začali sme hrať, pekne to odsýpalo. V jednej scéne však Miloš vystrelí z pištole, ktorú si sám vyrobil. Lenže… náš hrdina zabudol, že pištoľ bola už raz nabitá a nabil ju ešte raz. Vystrelil. V tej chvíli sa ozvala rana ako z dela! Ostali sme ohlušení stáť. V tej chvíli sa z vedľajšej miestnosti vyrútili muži v čiernych oblekoch a pýtali sa, čo sa deje. Boli to muži z ochranky Vladimíra Mečiara, ktorý mal vedľa svoj míting. Nevedeli sme, či sa máme smiať, alebo plakať a trvalo dosť dlho, kým sme ich presvedčili, že sme nepripravovali žiadny atentát na pána Mečiara…

(Možno vtedy u neho vznikla tá fóbia, že na neho chcú spáchať atentát. Tou cestou sa mu Miloš F. i ja dodatočne ospravedlňujeme.)

.:.
Anton Pižurný

Zatiaľ. ..

27.01.2020

Voly, či?

26.01.2020

Rovnováha pohlaví

25.01.2020

Aby si urobil ženu šťastnou, stačí byť: 1) Priateľom 2) Druhom 3) Milencom 4) Bratom 5) Otcom 6) Učiteľom 7) Vychovávateľom 8) Kuchárom 9) Elektrikárom 10) Vodoinštalatérom 11) Mechanikom 12) Izbovým dizajnérom 13) Style-istom 14) Sexuológom 15) Gynekológom 16) Endokrinológom 17) Psychológom 18) Psychiatrom 19) Terapeutom 20) Výkonným 21) Organizovaný 22) Dobrý otec 23) [...]

pellegrini, korčok

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Izrael / Tunel / Hamas /

Zástupca šéfa ozbrojeného krídla Hamasu je podľa USA po smrti

18.03.2024 23:29

Biely dom potvrdil smrť tretieho muža Hamasu Marwána Ísu.

pellegrini

Pellegrini o prezidentskej kampani: Očakáva od Matoviča podpásový útok?

18.03.2024 22:54

A ako vníma, že nedostal podporu od koaličného partnera SNS?

korčok

Korčok hodnotí kampaň. Ako chce mobilizovať voličov?

18.03.2024 22:44

Prezidentský kandidát jasne pomenoval, čo mu v kampani najviac prekážalo.