Založ si blog

V rade pri pokladni

Samoška pri autobusovej stanici Nivy je pomerne ukrytá, ale my o nej vieme, preto nám občas poslúži. Tiež patrím k tým, ktorí občas radšej nakúpia v zastrčenej malej samoobsluhe, než v niektorom z chýrnych obchodných reťazcov.

Takto som si odskočil pred odchodom autobusu ešte kúpiť chlieb. Predajňa bola malá, dve pokladne tiež. Tlačili sme sa pri jednej pokladni viacerí. Staršia pani predo mnou pozrela na môj jednopoložkový nákup (ona mala v košíku asi 5 položiek) a povedala:
– Nech sa páči, vy toho máte menej, pustím vás.
– Ale nie, netreba, ďakujem, ja sa neponáhľam, – prekvapený som odpovedal.
– Ale ja vás predsa púšťam.
– Nie, ďakujem.
– Ale ja vás púšťam, tak čo?
– Ďakujem, ja počkám.
– No teda! Prečo neráčite ísť, keď vás púšťam?! – urazeným tónom pani pokračovala. Nerozumel som tomu, prečo pani tak tvrdošijne trvá na svojom. Pomyslel som si, že asi chce dlhšie ostať v obchode, chce sa zohriať, alebo ktoviečo.

Pani však stále ukazovala, aby som išiel k pokladni, preto som radšej ešte raz odišiel z radu pri pokladni k regálom a zobral som si aj mlieko. Keď som potom prišiel znova k pokladni, tá pani tam už nebola.

Čo som urobil zle?

.:.
© anton a. pižurný

Zatiaľ. ..

27.01.2020

Voly, či?

26.01.2020

Rovnováha pohlaví

25.01.2020

Aby si urobil ženu šťastnou, stačí byť: 1) Priateľom 2) Druhom 3) Milencom 4) Bratom 5) Otcom 6) Učiteľom 7) Vychovávateľom 8) Kuchárom 9) Elektrikárom 10) Vodoinštalatérom 11) Mechanikom 12) Izbovým dizajnérom 13) Style-istom 14) Sexuológom 15) Gynekológom 16) Endokrinológom 17) Psychológom 18) Psychiatrom 19) Terapeutom 20) Výkonným 21) Organizovaný 22) Dobrý otec 23) [...]

Spain Election

Čisté ruky zašpinili dobré meno španielskeho premiéra. Zavinila to jeho žena. Odstúpi z čela vlády?

25.04.2024 12:00

Má pre mňa cenu zostať na čele vlády napriek tomu, že ma krajná pravica a pravica obhadzujú bahnom? Španielsky líder na svoju otázku čoskoro odpovie.

Michal Šimečka, Ide o pravdu

Šimečka v Ide o pravdu: Eurovoľby budú dôležitý signál dovnútra i navonok. Chceme zapustiť korene aj v samospráve

25.04.2024 12:00

Aj v prípade eurovolieb platí, že "nemôžu mať všetko", nebolo by dobré, aby koalícia mala najsilnejší hlas aj v europarlamente, hovorí Michal Šimečka.

Polícia / Policajná páska / Policajné auto /

Hádka dvoch mužov v obci Dlhá nad Váhom sa skončila vraždou

25.04.2024 11:28

Motív a všetky okolnosti prípadu sú predmetom ďalšieho vyšetrovania.

Český predseda vlády Petr Fiala.

Ďalší odchod z Fialovej vlády: končí ministerka pre vedu a výskum

25.04.2024 11:07

Ministerka pre vedu a výskum nemala vlastné ministerstvo, ale len úrad s niekoľkými zamestnancami.