Založ si blog

Modus v kulturáku

Jedného zimného večera bol v našom Kultúrnom dome koncert slovenskej skupiny Modus. Poznali sme od nich len pesničku „Suzie“. My, ortodoxní rockeri, odchovaní na maďarskom hardrocku, sme trocha nad Modusom ohŕňali nos, ale nakoniec sme sa zo zvedavosti išli pozrieť, najmä keď sme sa dovnútra vedeli dostať zadarmo.

Mne to nedalo a najskôr som sa odplížil k boku Kultúrneho domu, kde mali okienka šatne. Postavil som sa na smetiak a nakukol som dovnútra. Zbadal som Žbirku, Lehotského a odrazu sa pár centimetrov za sklom zjavila strapatá hlava s afro účesom. Prekvapení sme na seba hľadeli zoči voči s Marikou Gombitovou! Zvýskla, ja som sa zľakol, zoskočil som zo smetiaka a zozadu cez sklady som vošiel do kulturáku.

Ich koncert nakoniec nebol taký strašný, najmä keď Gombitová zaspievala Joplinku. Modus mal dobrý rockový zvuk a keď pridali aj niečo od Led Zeppelin, vzali sme ich na milosť.

Marika, tak sa teraz po niekoľkých desaťročiach priznávam, že ten chlapec z druhej strany okna šatne na Kultúrnom dome v Želiezovciach, som bol ja…

.:.
Anton Pižurný
Biela skrinka (Chlapci zo Schubertovej ulice)

 

Zatiaľ. ..

27.01.2020

Voly, či?

26.01.2020

Rovnováha pohlaví

25.01.2020

Aby si urobil ženu šťastnou, stačí byť: 1) Priateľom 2) Druhom 3) Milencom 4) Bratom 5) Otcom 6) Učiteľom 7) Vychovávateľom 8) Kuchárom 9) Elektrikárom 10) Vodoinštalatérom 11) Mechanikom 12) Izbovým dizajnérom 13) Style-istom 14) Sexuológom 15) Gynekológom 16) Endokrinológom 17) Psychológom 18) Psychiatrom 19) Terapeutom 20) Výkonným 21) Organizovaný 22) Dobrý otec 23) [...]

Kaczynski lech

Poľská vláda čelí kritike za spochybnenie ruskej stopy v Kaczyňského kauze

19.04.2024 23:16

Letecké nešťastie sa odohralo 10. apríla 2010 pri meste Smolensk na západe Ruska.

Navaľná

Julija Navaľná prevzala nemeckú Cenu za slobodu médií

19.04.2024 21:51

Manželia Navaľní dostali toto ocenenie "za odvahu prejavenú v hnutí odporu a za odvážny a nenásilný boj proti brutálnej diktatúre v Rusku"

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.