Založ si blog

Krv

Snívalo sa mi, že sme boli s mojím kamarátom kdesi na horách a z úkrytu sme pozorovali fašistov, ako strieľali samopalmi ľudí do jám. Bolo to príšerné! Červenohnedá krv fŕkala a nás mykalo, vybehnúť z úkrytu a zastaviť to, hoci to bola úplná hlúposť, priam samovražda.
Nakoniec sme to však nevydržali a ja som vytiahol svoj samopal a proti obrovskej presile sme začal do fašistov páliť. Rozohnil som sa natoľko, že som pravou rukou (ktorú má po zlomení v ortéze) som sa tak prudko zahnal, až som zhodil z nočného stolíka veľký pohár s čajom.

…Ráno som sa zobudil a zbadal som na dlážke pri stolíku sklené črepy v červenohnedej mláke čaju, ktorá vyzerala ako krv…

.:.
(c) ap

Zatiaľ. ..

27.01.2020

Voly, či?

26.01.2020

Rovnováha pohlaví

25.01.2020

Aby si urobil ženu šťastnou, stačí byť: 1) Priateľom 2) Druhom 3) Milencom 4) Bratom 5) Otcom 6) Učiteľom 7) Vychovávateľom 8) Kuchárom 9) Elektrikárom 10) Vodoinštalatérom 11) Mechanikom 12) Izbovým dizajnérom 13) Style-istom 14) Sexuológom 15) Gynekológom 16) Endokrinológom 17) Psychológom 18) Psychiatrom 19) Terapeutom 20) Výkonným 21) Organizovaný 22) Dobrý otec 23) [...]

vojna na Ukrajine, Rusko

BBC: Ruská armáda má kavalériu 21. storočia. Z motoriek

16.06.2024 08:55

Ruská armáda na ukrajinskom bojisku čoraz častejšie používa ľahkú techniku - motocykle a terénne vozidlá rôznej konštrukcie.

Izrael, Palestína, Pásmo Gazy

Izrael pozastaví každý deň boje na 11 hodín. Majú to byť 'taktické' prestávky na uľahčenie humanitárnej pomoci

16.06.2024 08:11

Izraelská armáda v časti južného Pásma Gazy každý deň na 11 hodín pozastaví vojenské operácie, aby uľahčila dodávky humanitárnej pomoci.

Čína, Si Ťin-pching v Elyzejskom paláci

USA sa nás snažia vyprovokovať k útoku na Taiwan, povedal podľa FT čínsky prezident von der Leyenovej

16.06.2024 07:35

Washington sa snaží Čínu vyprovokovať dodávkami zbraní na Taiwan aj inými krokmi, sú presvedčení viacerí v Číne.

Taliansko, Ukrajina, vojna na Ukrajine, Rishi Sunak, Volodymyr Zelenskyj

ONLINE: Zelenskyj je odhodlaný vzdorovať roky, podľa New York Times to povedal európskemu kolegovi

16.06.2024 07:00, aktualizované: 08:32

Ak nepostúpime teraz, tak to skúsime o rok, aj ďalší a ďalší. Podľa The New York Times to povedal Zelenskyj súkromne európskemu politikovi.