Aj vy mávate plné schránky? Namiesto tých reklamných tlačovín, ktoré aj tak skončia v koši, by sa dalo vydať toľko krásnych kníh, alebo učebníc!
Zadávatelia reklamy sú naozaj presvedčení, že čím viac reklamy, tým viac predaných produktov? A to isté si asi myslia aj politici.
Najviac na celom tom humbuku aj tak zarábajú reklamné agentúry a tlačiarne. A roznášači týchto reklám ich za pár centov už radšej ani nepchajú do schránok, ale rovno hádžu do krabíc na zemi
Keby sa dali použiť aspoň na vytretie – s prepáčením – zadku, alebo na podkúrenie, ale ani na to nie sú dobré. Maximálne do nich škrabať zeleninu a zemiaky.
Apropo: To bol kedysi pôžitok – vytierať si zadok pokrčenou Pravdou. Bola lepšia ako vtedajší toaletný papier Harmasan. Ak ste ho vôbec dostali kúpiť.
Kecáš z novín od olova si mohol mať len ...
Aký nápad? Kde? ...
Ako napad fajn. ...
Dobre. ...
Celá debata | RSS tejto debaty