Založ si blog

Nekonečná láska. . .

CHLAPSKÁ POMOC – ŠTAFETA

…Raz, keď mi už tak preskakovalo z rozchodu s bývalkou, že som sa išiel vešať, jeden môj priateľ mal obrovskú trpezlivosť so mnou (vravel mi napríklad: Sám si za to môžeš, lebo si debil a pod.). Bol ochotný do-ne-ko-neč-na počúvať stále dookola tie moje výlevy, ťahal ma na neskutočné túry, nútil ma nepiť…

Keď som sa ho potom opýtal, prečo to vlastne pre mňa robí, povedal mi:


“ – Vieš Tono, aj ja som bol v takom stave ako si ty. A tiež mi jeden kamoš pomáhal to preklenúť. No a keď som sa ho spýtal, ako sa mu za to odvďačím, povedal:
– Pomôž aj ty ďalšiemu…”

 

Štafeta…

 

🙂

 

…Inokedy som skoro ráno uvidel kamaráta Ivana, ktorý zlomený sedel na lavičke. Povedal mi, že sa práve rozišiel s frajerkou, debatovali o tom po celú noc. Sedel so zvesenou hlavou. Odrazu však vyskočil, zasmial sa a hovorí:

 

– Ale nakoniec som jej aj tak povedal: „Ak ma nechceš, ani ma mať nebudeš!“

 

A spokojný odkráčal. Zapamätal som si tú vetu…

 

© anton a. pižurný

 

Zatiaľ. ..

27.01.2020

Voly, či?

26.01.2020

Rovnováha pohlaví

25.01.2020

Aby si urobil ženu šťastnou, stačí byť: 1) Priateľom 2) Druhom 3) Milencom 4) Bratom 5) Otcom 6) Učiteľom 7) Vychovávateľom 8) Kuchárom 9) Elektrikárom 10) Vodoinštalatérom 11) Mechanikom 12) Izbovým dizajnérom 13) Style-istom 14) Sexuológom 15) Gynekológom 16) Endokrinológom 17) Psychológom 18) Psychiatrom 19) Terapeutom 20) Výkonným 21) Organizovaný 22) Dobrý otec 23) [...]

kasíno / hazard / ruleta

Matovič spustil petíciu za zachovanie regulácie hazardu samosprávam. Rezort financií: Šírite poplašné správy

07.05.2024 15:04

Jediným cieľom Ficovej vlády je pomôcť oligarchom, ktorí vlastnia herne a kasína a urobiť tak svoje vlastné kšefty na úkor zničených osudov a rozbitých rodín, tvrdí hnutie.

Moldova European Union

Moldavsko si chce pred vstupom do EÚ pričleniť Podnestersko, prezradila Sanduová

07.05.2024 14:48

Od roku 1995 je v Podnestersku rozmiestnených okolo 1500 ruských vojakov.

gašpar, migaľ

Gašpar stopol na výbore diskusiu o zrušení NAKA. Podľa neho sa nemôže zaoberať každou zmenou v polícii

07.05.2024 14:13, aktualizované: 14:19

Opozičná poslankyňa Bihariová argumentovala, že znefunkčnenie NAKA by mohlo napríklad ohroziť čerpanie financií z plánu obnovy.

Zelenskyj

Ukrajinci zmarili atentát na Zelenského. Chceli ho zabiť členovia jeho ochranky

07.05.2024 14:03, aktualizované: 15:15

Okrem Zelenského vraj agenti plánovali zabiť aj riaditeľa SBU Vasyla Maljuka a šéfa vojenskej rozviedky (HUR) Kyryla Budanova.