Založ si blog

Čo sa deje s Poštou? !

Možno máte niektorí dobré skúsenosti so službami našej štátnej firmy menom POŠTA. Ale asi nie sú dostatočné kapacity a personálne obsadenie u všetkých z nich. Uvedomujem si, že ich práca je náročná na čas i na nervovú sústavu, ale…

Istá Pošta v mestečku neďaleko Bratislavy sa vyznačuje tým, že sú nej vždy dlhé rady, nehľadiac na to, aký je deň a čas. Nehľadiac na to, že z piatich okienok bývajú otvorené tri. Nehľadiac na to, že v lete v najväčších horúčavách nefungovala klíma a tú nahrádzalo otvorené okno, ktorým prúdil dovnútra horúci vzduch. Nehľadiac na to, že zime je tam vykúrené a ľudia sa v kabátoch naobliekaní potia a nadávajú.

Píše sa však rok 2016. Služby Pošty výrazne zdraželi. Nechápem.

Po celý rok som sa snažil si trpezlivo vždy odstáť rad, ale s pochopením som počúval ľudí, ktorí šomrali. Po celý rok, až do dneška. Chápem že je hektický predvianočný čas a zásielok je asi viac. Hoci je ich vďaka internetu menej, ako kedysi. Postavil som sa teda aj dnes na koniec radu, ktorý po-ma-lič-ky postupoval. Predo mnou stála pani s niekoľkými obálkami, pod nos som si zašomral: „- A toto je tu takto každý deň.“ Pani mi potichu odpovedala: „- A ráno, na obed a večer.“ Usmiali sme sa. Zúfalo. Už som sa blížil k vytúženému okienku, mal som 5 (slovom päť) obálok formátu A4 s nalepenými štítkami s adresami. Predo mnou boli traja ľudia, keď na mňa zaostrila svoj zrak sivovlasá pani za okienkom a zvolala:
– Vy s tými obálkami sem ani nechoďte!

Oblial ma pot. Pani s obálkami predo mnou tiež ostala v úžase. Mali sme sa vraj postaviť do ďalšieho dlhého radu.

Moja trpezlivosť sa však preliala a zvolal som na paniu:
– Ako myslíte, toto ale už napíšem na internet!
– Nech sa páči, – odpovedala mi.

Rozhorčený som odišiel bez toho, aby som poslal päť listov..

 

Kde urobili soudruzi z Pošty chybu? Po odchode pána Druckera do ministerskej funkcie sa služby Pošty zlepšili, či zhoršili? Služby rapídne zdraželi, ale na rýchlosti a kvalite sa to akosi neprejavuje.

KAM TEDA IDÚ TIE PENIAZE?

A takýto stav je skoro všade na Slovensku.

Nuž som to teraz napísal, ako som sľúbil, a všetkým pracovníkom Pošty želám šťastné a pokojné prežitie Vianočných sviatkov.

?

© anton a. pižurný

Zatiaľ. ..

27.01.2020

Voly, či?

26.01.2020

Rovnováha pohlaví

25.01.2020

Aby si urobil ženu šťastnou, stačí byť: 1) Priateľom 2) Druhom 3) Milencom 4) Bratom 5) Otcom 6) Učiteľom 7) Vychovávateľom 8) Kuchárom 9) Elektrikárom 10) Vodoinštalatérom 11) Mechanikom 12) Izbovým dizajnérom 13) Style-istom 14) Sexuológom 15) Gynekológom 16) Endokrinológom 17) Psychológom 18) Psychiatrom 19) Terapeutom 20) Výkonným 21) Organizovaný 22) Dobrý otec 23) [...]

gobbels

Aj zadarmo. Berlín sa nevie zbaviť vily po Goebbelsovi, uvažuje o zbúraní

03.05.2024 23:03

Berlín sa snaží zbaviť vily, ktorú kedysi vlastnil šéf propagandy nacistickej Tretej ríše Joseph Goebbels.

nemecko požiar

V Berlíne vzbĺkla hala firmy zo skupiny Diehl. Vyrába aj systém Iris-T dodaný Ukrajine

03.05.2024 21:45

S plameňmi v berlínskej časti Lichterfelde bojovalo 180 hasičov, ale požiar do večera pod kontrolou ešte nemali, napísala DPA.

Rusko / Špehovanie / Kyberkontrola /

Spojené štáty odsúdili ruské kyberútoky na Európu vrátane Slovenska, je za nimi známy aktér

03.05.2024 21:17

USA skupinu spojili napríklad aj so zasahovaním do amerických prezidentských volieb, ktoré vyhral Donald Trump.

brazília, priehrada, pretrhnutie, voda, záplava

Juh Brazílie sužujú najhoršie povodne za 80 rokov, 37 ľudí zomrelo

03.05.2024 20:37

Je to už štvrtá takáto ekologická katastrofa za rok, v júli, septembri a novembri 2023 udreli záplavy, pri ktorých zahynulo celkovo 75 ľudí.