Založ si blog

Krv

Snívalo sa mi, že sme boli s mojím kamarátom kdesi na horách a z úkrytu sme pozorovali fašistov, ako strieľali samopalmi ľudí do jám. Bolo to príšerné! Červenohnedá krv fŕkala a nás mykalo, vybehnúť z úkrytu a zastaviť to, hoci to bola úplná hlúposť, priam samovražda.
Nakoniec sme to však nevydržali a ja som vytiahol svoj samopal a proti obrovskej presile sme začal do fašistov páliť. Rozohnil som sa natoľko, že som pravou rukou (ktorú má po zlomení v ortéze) som sa tak prudko zahnal, až som zhodil z nočného stolíka veľký pohár s čajom.

…Ráno som sa zobudil a zbadal som na dlážke pri stolíku sklené črepy v červenohnedej mláke čaju, ktorá vyzerala ako krv…

.:.
(c) ap

Zatiaľ. ..

27.01.2020

Voly, či?

26.01.2020

Rovnováha pohlaví

25.01.2020

Aby si urobil ženu šťastnou, stačí byť: 1) Priateľom 2) Druhom 3) Milencom 4) Bratom 5) Otcom 6) Učiteľom 7) Vychovávateľom 8) Kuchárom 9) Elektrikárom 10) Vodoinštalatérom 11) Mechanikom 12) Izbovým dizajnérom 13) Style-istom 14) Sexuológom 15) Gynekológom 16) Endokrinológom 17) Psychológom 18) Psychiatrom 19) Terapeutom 20) Výkonným 21) Organizovaný 22) Dobrý otec 23) [...]

MZV: Premiér navštívil ministerstvo

Blanár: Naše členstvo v EÚ je pre krajinu úspešný príbeh. Na rozvoj sme dostali takmer 28 miliárd eur

02.05.2024 12:05

Slovensko podporuje vstup Ukrajiny do Únie, podľa Fica by mala vstúpiť hneď po splnení podmienok, povedal premiér Fico.

Libanon, Ursula von der Leyenová, Najib Mikati, Nikos Christodoulides

EÚ poskytne Libanonu jednu miliardu eur, Leyenová chce riešiť problémy s migráciou

02.05.2024 11:44

V Libanone tiež žije približne 210 000 palestínskych a 1,5 milióna sýrskych utečencov. To vyvoláva obavy, že regionálna nestabilita by mohla spustiť utečeneckú vlnu smerujúcu do Európy práve cez Cyprus.

Gruzínsko, protest, ruský zákon

Protesty, hádky aj bitky: Gruzínsky parlament podporil kontroverzný zákon o zahraničných agentoch

02.05.2024 11:22

Opozičný zákonodarca Beqa Liluašvili počas stredajšieho rokovania naživo vysielal z rokovacej sály parlamentu. Na videu vidno, ako poslanci kričia a fyzicky sa navzájom konfrontujú.

Milan Olekšák

Taraba odvolal riaditeľa Správy NP Slovenský kras Milana Olekšáka

02.05.2024 10:52, aktualizované: 12:18

Podľa medializovaných informácií Olekšák odmietol prepúšťať zamestnancov. Tarabovi odkázal, aby začal šetriť znížením počtu štátnych tajomníkov.