Tatranský vzduch v konzerve – tento „originálny nápad“ podľa údajov tvorí 80% obsahu tohto suveníru tatranský kyslík, 10% tvorí zvuk pasúcich sa ovečiek, 5% energia kvapiek rannej rosy, 3% atmosféra prechádzky ihličnatým lesom a 2% lúče slnka vychádzajúceho spoza tatranských štítov. Odporúčanie o dobe minimálnej trvanlivosti znie: „Do otvorenia.“
Okrem toho tento „nápad“ bol už realizovaný vo Francúzsku a v Anglicku pred desiatkami rokov, jeho „originalita“ svedčí o vypáchnutej kreativite reklamných mágov.
V čase, keď si pľundrujeme krajinu vyvážaním nášho dreva vlakmi do zahraničia, v čase keď ochrana prírody je veľkohubou témou mnohých, prichádza táto akože vtipná absurdita, po ktorej zostane zase len odpad v podobe prázdnej plechovky. Ach, kdeže starí dobrí „paštikári“ sú.
Kedysi sme z recesie vymysleli „vodu v prášku“, smiali sme sa, že voda sa bude predávať, že ani vzduch nebude zadarmo. Dnes je to spolu s predávaním našej drevnej hmoty, vody a pôdy do zahraničia žiaľ, už realita.
Tento najnovší hit presne znázorňuje nielen úroveň nášho tovaroznalectva, ale aj kultúrnu, spoločenskú a politickú úroveň krajiny:
– NIČ v zlatom obale.
Celá debata | RSS tejto debaty