Založ si blog

Čakanie na Ondreja

Ondrej Binder, majiteľ Ranča Nádej zo Svätého Antona, bol úprimný kresťan, stále s úsmevom na perách. Každý ho poznal podľa jeho kovbojského klobúka. Bol podnikateľ, aktivista a politik, veru nebolo pre neho ľahké skĺbiť jeho všetky aktivity najmä časovo. Nie raz som na neho musel čakať aj hodinu a viac, hoci mi do telefónu povedal, že príde o dvadsať minút. Už som si na to zvykol, ale raz mi povedal príhodu, ktorá sa mu stala, keď sa dohodol so svojou tetou Jankou z Budče, že keď sa bude vracať zo Zvolena do Banskej Štiavnice, nech na neho počká pri Budčianskom moste a on ju potom odvezie.

Ako obyčajne, Ondrík samozrejme meškal. Bolo to síce len slabú hodinku, ale keď konečne prišiel, Janka ho veru riadne vykrstila:

  • Ty Ondrej, taký a taký, ja by som ťa za to čakanie veru tak vyšticovala, že by si na to nezabudol!
  • Ale Janka, veď ma poznáš, musel som si ešte niečo vybaviť.
  • Veď ja viem, aký si, už ťa poznám. Ale nikdy ti nezabudnem, akú hanbu som mala, keď sa pri mne pod mostom pristavovali autá a pýtali sa ma, koľko stojí kompletka!

Keď mi to Ondrej vyrozprával, vybuchol som od smiechu. Ale nový záchvat smiechu som dostal, keď sa ma Ondrej s nevinnou tvárou opýtal:

– A Tonko, čo je to tá kompletka?

 

.:.

Anton Pižurný

V nedeľu, druhého júla 2017 si v obci Kozelník pri Banskej Štiavnici pripomenieme desiate výročie postavenia kostolíka v tvare lode,ktorej bol pán Ondrej Binder staviteľom.

kozrelnik-lod-nadeje-definitif

 

Zatiaľ. ..

27.01.2020

Voly, či?

26.01.2020

Rovnováha pohlaví

25.01.2020

Aby si urobil ženu šťastnou, stačí byť: 1) Priateľom 2) Druhom 3) Milencom 4) Bratom 5) Otcom 6) Učiteľom 7) Vychovávateľom 8) Kuchárom 9) Elektrikárom 10) Vodoinštalatérom 11) Mechanikom 12) Izbovým dizajnérom 13) Style-istom 14) Sexuológom 15) Gynekológom 16) Endokrinológom 17) Psychológom 18) Psychiatrom 19) Terapeutom 20) Výkonným 21) Organizovaný 22) Dobrý otec 23) [...]

ján slota

Obnovený proces v korupčnej kauze Jána Slotu prerušili

26.04.2024 11:21

Kým Ústavný súd SR nerozhodne, dovtedy bude konanie prerušené. Prokurátor voči tomu podal sťažnosť.

Slávnostné otvorenie DSB observatória v Bratislave

VIDEO: Bratislava má prvú hvezdáreň, zložili sa na ňu sponzori a nadšenci. Neskôr privíta aj širokú verejnosť

26.04.2024 10:55

Na Deutsche Schule Bratislava slávnostne otvorili prvú hvezdáreň v Bratislave - DSB Observatórium.

Polícia SR

Nastúpila do MHD a domov sa už nevrátila. Polícia pátra po 14-ročnej Liliane

26.04.2024 10:44

Žilinskí policajti žiadajú verejnosť o pomoc.

Viktor Orbán

Gyöngyösi: Orbán je nepriateľ národa, premenil Maďarsko na diktatúru. Budapešť by nemala zabudnúť na sovietske tanky

26.04.2024 10:40

Myslím, že sme sa v Maďarsku vrátili do boľševických časov, tvrdí predseda strany Jobbik.