Niektorí autori absolvovali kurzy kreatívneho písania. Ale zdá sa že mnohí skôr rekreatívneho.
Z knihy sa stal módny tovar, o predajnosti ktorého rozhoduje kvantita a nie kvalita. Zo spisovateľov (ktorých je pomaly viac, než čitateľov) sa stávajú „celebrity“. Dnes si môže vydať knihu každý, kto má na to peniaze a známosti.
Kniha už nie je bytostnou výpoveďou ľudského vnútra a našou víziou, ale iba konzumným tovarom, ktorého jediným kritériom je predajnosť vo farebnej obálke. Obálka je dôležitejšia, ako obsah knihy.
Tešme z toho, že môžeme (zatiaľ) slobodne písať to, čo žijeme a užívajme si rozkoš z kreativity. Všetko, čo ostane v ľudskej pamäti, má svoju hodnotu.
A nezabúdajme na to, že aj moderna je časom archaická…
.:.
Anton Pižurný
Štbáci vpred ! ...
Áno, dnes je ten Deň. Kedy mladí vpredu a ...
Celá debata | RSS tejto debaty