Založ si blog

Chuť materského mlieka

Možno mi to nebudete veriť, ale mám v pamäti zvláštne preblesky, ako som sa narodil. V ústach na podnebí mám zakódovú chuť materského mlieka a pocit chladu z tohto sveta.

Ľudská pamäť je nevyspytateľná vec. Keď sa aspoň sčasti naplní hodnotnými informáciami, nastane jej koniec. Je to tak spravodlivé.

Za tých niekoľko desaťročí, ako mám tú česť potkýnať sa na tejto Zemi a šúchať chodidlami jej miliónročnú tvár, som konečne pochopil, aké je tu všetko prchavé a to, že pohrebné rúcha nemajú vrecká.

Pomaly sa Kruh uzatvára.

Viem, že sa raz znova vrátim do dieťaťa a do maternice Života, v ktorom som mohol byť aj lepší – ale aj horší.

Myslím si, že existuje jediné slovo, ktoré to všetko vyjadrí.

To slovo je: Ďakujem

.:.

© Anton Pižurný

foto autor

Zatiaľ. ..

27.01.2020

Voly, či?

26.01.2020

Rovnováha pohlaví

25.01.2020

Aby si urobil ženu šťastnou, stačí byť: 1) Priateľom 2) Druhom 3) Milencom 4) Bratom 5) Otcom 6) Učiteľom 7) Vychovávateľom 8) Kuchárom 9) Elektrikárom 10) Vodoinštalatérom 11) Mechanikom 12) Izbovým dizajnérom 13) Style-istom 14) Sexuológom 15) Gynekológom 16) Endokrinológom 17) Psychológom 18) Psychiatrom 19) Terapeutom 20) Výkonným 21) Organizovaný 22) Dobrý otec 23) [...]

Rusko, Ukrajina, vojna na Ukrajine

Ficove reči o mieri vyvracia samotné Rusko. Trump môže byť v boji proti Putinovi tvrdší ako Biden, tvrdí generál Macko

26.04.2024 06:05

Peniaze na muníciu nepodporujú vojnu, ale prežitie Ukrajiny, hovorí generál Pavel Macko.

Kongres, USA

Pre CIA hodnotil politické riziká. Expert z Harvardu pre Pravdu vysvetlil, či USA hrozí občianska vojna

26.04.2024 06:00

Občianska vojna – Civil War (na Slovensku je v kinách pod názvom Kolaps) je už dva týždne na čele rebríčka najúspešnejších filmov v USA.

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.