Založ si blog

Kedy bude na svete mier?

Bol to deň ako každý druhý.

Trhovisko na Miletičovej ulici v Bratislave je úžasné miesto, kam chodím rád určite nielen ja. Kúpil som sestre bahniatka a sirôtky (macešky) a dokonca som naďabil na stánok so skvelými kapustníkmi. V jednom stánku mali pol deci borovičky za 0,80 centov a takej ponuke sa nedalo odolať.

Potom som si sadol na terasku na slniečku vychutnať dobré vínečko. Okolo stále chodil otravný čierny predavač žiráf a bubienkov:
– „No Achoooj“ – oslovoval ľudí, akoby sa stretol so starým kamarátom. Nemal u nikoho úspech. Ked som si ho chcel odfotiť, hneď zdrhal.

Sedel som v Ochutnávke vín, popíjal z dobrého moku, hryzkal kapustník, zaceril som sa do zubatého slniečka a povedal som si: „Kedy bude na celom svete mier? Keď nebudú chamtiví ľudia“…

Pri východe z Trhoviska stáli so svojím pultíkom muž a žena a vykrikovali na ľudí:
– Odmerať tuk! Poďte si k nám odmerať tuk!

Bol to deň, ako každý druhý.

.:.
(ap)
foto autor

Zatiaľ. ..

27.01.2020

Voly, či?

26.01.2020

Rovnováha pohlaví

25.01.2020

Aby si urobil ženu šťastnou, stačí byť: 1) Priateľom 2) Druhom 3) Milencom 4) Bratom 5) Otcom 6) Učiteľom 7) Vychovávateľom 8) Kuchárom 9) Elektrikárom 10) Vodoinštalatérom 11) Mechanikom 12) Izbovým dizajnérom 13) Style-istom 14) Sexuológom 15) Gynekológom 16) Endokrinológom 17) Psychológom 18) Psychiatrom 19) Terapeutom 20) Výkonným 21) Organizovaný 22) Dobrý otec 23) [...]

nemecko, polícia, polizei

Nemecká polícia zastrelila muža, ktorý sa s mačetou vyhrážal v knižnici

23.04.2024 23:40

Podľa vyhlásenia bol tento muž polícii známy už skôr. Jeho motív vyhrážania sa v knižnici zatiaľ nie je objasnený.

Systém Patriot, PVO

Le Monde: Mnohé krajiny EÚ sa nechcú s Kyjevom deliť o svoju protivzdušnú obranu

23.04.2024 21:45

Šéfovia vlád jednotlivých krajín si dávali dobrý pozor, aby neurobili žiadny konkrétny sľub.

Izrael Palestína Gaza Hamas Rukojemníci Prepustenie

Vojna v Gaze trvá 200 dní. Izrael zosilnil údery, nariadil nové evakuácie na severe

23.04.2024 20:55

Ostreľovanie severu palestínskeho územia bolo za posledný deň jedno z najintenzívnejších od začiatku vojny.

USA Izrael Gaza univerzity protesty

Polícia zatýkala na pro-palestínskych protestoch na univerzite v New Yorku

23.04.2024 19:49

Biely dom antisemitské vyjadrenia počas študentských protestov na viacerých univerzitách slovne odsúdil.