Založ si blog

Zakázaná kniha

Raz som v našej knižnici, (mohol som mať asi 7 rokov) vzadu za chrbtami ostatných kníh, objavil zvláštnu knihu. Mala čudný názov “Kámasútra”. Na jej obale boli fotografie sôch mužov a žien, ktorí stvárali čudné veci. Dovtedy som nič také nevidel, nahé ženy boli iba Afričanky v knihách Zikmunda a Hanzelku v knižnici a v starých časopisoch na povale.

Keď som pochopil, že v Kámasútre ide vlastne o súlož, roztriasli sa mi ruky. To bolo veru niečo iné ako Winnetou, alebo Timur a jeho družina! Keď som bol sám doma, potajomky som si v tej knihe listoval, prezeral som si obrázky, ale textu som nerozumel. Dovtedy som mal o ženskom tele iba aké – také znalosti z “hry na doktorov”, ktorú sme sa hrávali s kamarátkou v parku. Ona si obzerala môjho pipíka a ja zase jej zaoblený kopček. Len raz stalo, neviem prečo mi to napadlo, vsunúť dovnútra jej buchtičky kúsok hrubšej stonky z nejakého kvetu. Ona sa ešte viac začervenala a usmiala sa.

Nikdy sme o tom viac nehovorili, aj na doktorov sme sa prestali hrávať. Ale pri čítaní tej knihy som mal podobné pocity. Neskôr som sa od kohosi dozvedel, že to je “zakázaná kniha” a že sa dáva ako dar mladým manželom.

.:.
Anton Pižurný
Biela skrinka
(úryvok)

Zatiaľ. ..

27.01.2020

Voly, či?

26.01.2020

Rovnováha pohlaví

25.01.2020

Aby si urobil ženu šťastnou, stačí byť: 1) Priateľom 2) Druhom 3) Milencom 4) Bratom 5) Otcom 6) Učiteľom 7) Vychovávateľom 8) Kuchárom 9) Elektrikárom 10) Vodoinštalatérom 11) Mechanikom 12) Izbovým dizajnérom 13) Style-istom 14) Sexuológom 15) Gynekológom 16) Endokrinológom 17) Psychológom 18) Psychiatrom 19) Terapeutom 20) Výkonným 21) Organizovaný 22) Dobrý otec 23) [...]

gobbels

Aj zadarmo. Berlín sa nevie zbaviť vily po Goebbelsovi, uvažuje o zbúraní

03.05.2024 23:03

Berlín sa snaží zbaviť vily, ktorú kedysi vlastnil šéf propagandy nacistickej Tretej ríše Joseph Goebbels.

nemecko požiar

V Berlíne vzbĺkla hala firmy zo skupiny Diehl. Vyrába aj systém Iris-T dodaný Ukrajine

03.05.2024 21:45

S plameňmi v berlínskej časti Lichterfelde bojovalo 180 hasičov, ale požiar do večera pod kontrolou ešte nemali, napísala DPA.

Rusko / Špehovanie / Kyberkontrola /

Spojené štáty odsúdili ruské kyberútoky na Európu vrátane Slovenska, je za nimi známy aktér

03.05.2024 21:17

USA skupinu spojili napríklad aj so zasahovaním do amerických prezidentských volieb, ktoré vyhral Donald Trump.

brazília, priehrada, pretrhnutie, voda, záplava

Juh Brazílie sužujú najhoršie povodne za 80 rokov, 37 ľudí zomrelo

03.05.2024 20:37

Je to už štvrtá takáto ekologická katastrofa za rok, v júli, septembri a novembri 2023 udreli záplavy, pri ktorých zahynulo celkovo 75 ľudí.